![]() |
![]() |
|
| نوشته هايي برای بودن |
|
خواستم یادی از دوست بی آزار و دوست داشتنیمان "واله(ح) خدایی" کرده باشم؛ هرچند از حالش بی خبر نیستیم اما دلم برای شیرین گویی ها و اوقات خوشی که با هم داشتیم تنگ شده آخه بی دلیل نیست که گفتند:
ترکان پارسی گوی، بخشندگان عمرند...
لحظه به یاد ماندنی زندگی واله(ح)، که البته حدس زدنش چندان سخت نیست... |
|
+ نوشته شده در
یکشنبه هجدهم اسفند ۱۳۸۷ساعت 11:29 توسط سید محمد موسوی |
|
|
صفحه نخست پست الکترونیک آرشیو عناوین مطالب وبلاگ |
| درباره وبلاگ |
گفت ، و چقدر زود دير مي شود ، مي گويم دل ها زمان نمي شناسند و تاريخ نمي دانند . دل ها مدرسه نرفته اند تا كلاس تاريخ را چشيده باشند . دل ها هر جا كه باشند مي تپند ، در خاطر دوستان ، در مهر همراهان .
شايد بار ديگر كوه ، بنددره ، چهار ده ، نارمنج ، .... |
| آرشيو موضوعي |
|
کار و اشتغال کامییوتر و IT عمومی خاطرات محیط زیست شعر و ادبیات شخصیت ها سربازی |
| جستجو در وبلاگ | ||
|
||
| پيوندهاي روزانه |
|
سفرنامه مشهد آرشيو پيوندهاي روزانه |
| پيوندها |
|
گاهي سنگ صبور همه چيز در كامپيوتر وبلاگ کامپیوتری های 85 بچه هاي مخابرات 82 بيرجند بچه هاي كامپيوتر ورودي 81 دانشگاه بیرجند IT 84 وبلاگ فارغ التحصیلان |