نوشته هايي برای بودن
سلام به همه ي دوستان همكلاسي و غير همكلاسي كه لطف مي كنيد و اينورا سر ميزنيد .

راستش بنده هميشه دوست دارم بيام و از مطالب دوستان استفاده كنم . مي خواستم عوض 2 سالي كه من زياد حرف زدم و دوستان گوش كردن ، دوستان حرف بزنن و من گوش كنم . اما نمي دونم چرا كسي حرفي نميزنه . يعني از بعد از ياد آوري زيباي خانم رستم صولت كه 7 بهمن بوده تا به حال كه 2 ساعتي هست وارد 14 اسفند شديم هيژ (همون هيچ خودمون با تاكيد) خبري نيست .

داستان بر و بچه هاي كلاس ما تمومي نداره . البته داستان آدم ها هيچ وقت تمومي نداره اما دوستان كلاس داستانشون داستان ديگري است . غير از حرف ها و گفتار هاي نظرات اون چه كه هميشه در خفا باقي مي مونه تا كسي زبونم لال بهش بپردازه خبر قبول شدن توي دانشگاه و ازدواج هست . مثلا همين خانم اخلاقي ، كسي نميگه خوب خانم اخلاقي شيريني نمي خواييم ، بالاخره شما الان توي يزد داريد درس مي خونيد يا نه؟ (البته احتمال 95% دارن مي خونن كه بيرجند نيستن ديگه) يا آقا محمد جعفر كه شديدا درگير دانشگاه هستن و از مشهد تكون نمي خورن . والا ما كه سر در نمياريم . همين من . نه كنكور قبول شدم (اصلا كنكور ندادم كه قبول بشم) نه ازدواج كردم (البته مصرانه هي ميرم خاستگاري تا بالاخره كسي ما رو به غلامي بپذيره) اما هي ميام نظر ميدم ، حرف ميزنم و قص علي هذا .

برا اينكه نگيد نگفت و اينا با اينكه اصلا مهم نيست تا الان يه كلاس مديريت پروژه هاي صنعتي شركت كردم (با آقاي كاظم توي يه روز ميرفتيم صنعتي شريف) و الان هم ترم اول زبان عربي رو تموم كردم و اگر خدا بخواد تا 2 - 3 سال ديگه زبان خارجي دوم رو هم تموم مي كنم ميرم سر سومي :) از ازدواج و اينا هم خبري نيست اما خبري شد عين آدم هاي نديد بديد سريع به همه خبر ميدم (به عالم و آدم با ايميل و پست و اس ام اس و پي ام و غيره و ذلك)

اومدم براي خالي نبودن عريضه حرفي زده باشم . بابا يه حرفي بزنيد ببينيم انشاالله در قيد حياط يا حتي حيات هستيد يا نه!

در پناه خدا شاد و سربلند باشيد .

+ نوشته شده در  جمعه چهاردهم اسفند ۱۳۸۸ساعت 2:11  توسط ع. خوشبختیان (Max) | 
 

صفحه نخست
پست الکترونیک
آرشیو
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
گفت ، و چقدر زود دير مي شود ، مي گويم دل ها زمان نمي شناسند و تاريخ نمي دانند . دل ها مدرسه نرفته اند تا كلاس تاريخ را چشيده باشند . دل ها هر جا كه باشند مي تپند ، در خاطر دوستان ، در مهر همراهان .
شايد بار ديگر كوه ، بنددره ، چهار ده ، نارمنج ، ....

نوشته هاي پيشين
تیر ۱۳۹۹
شهریور ۱۳۹۸
تیر ۱۳۹۳
فروردین ۱۳۹۳
مهر ۱۳۹۲
شهریور ۱۳۹۲
مرداد ۱۳۹۲
تیر ۱۳۹۲
فروردین ۱۳۹۲
آذر ۱۳۹۱
آبان ۱۳۹۱
مهر ۱۳۹۱
مرداد ۱۳۹۱
تیر ۱۳۹۱
اردیبهشت ۱۳۹۱
اسفند ۱۳۹۰
بهمن ۱۳۹۰
آبان ۱۳۹۰
مهر ۱۳۹۰
شهریور ۱۳۹۰
مرداد ۱۳۹۰
تیر ۱۳۹۰
خرداد ۱۳۹۰
اردیبهشت ۱۳۹۰
فروردین ۱۳۹۰
اسفند ۱۳۸۹
بهمن ۱۳۸۹
دی ۱۳۸۹
آذر ۱۳۸۹
مهر ۱۳۸۹
مرداد ۱۳۸۹
تیر ۱۳۸۹
خرداد ۱۳۸۹
اردیبهشت ۱۳۸۹
فروردین ۱۳۸۹
اسفند ۱۳۸۸
آرشيو
آرشيو موضوعي
کار و اشتغال
کامییوتر و IT
عمومی
خاطرات
محیط زیست
شعر و ادبیات
شخصیت ها
سربازی
جستجو در وبلاگ

جستجوي بلاگ توسط گوگل

پيوندهاي روزانه
سفرنامه مشهد
مقاله ي برنامه نويسي usb
یک درایور ساده برای ویندوز
مثال هایی از کتاب کرک
اسمبلي مخصوص ويندوز XP
آرشيو پيوندهاي روزانه
نويسندگان
والح
سید محمد عابدینی
عفت دروگر
فرشته رستم صولت
مریم عسکری
ابراهیم حسین خانی
الهام زارعی
الهه جباری نیا
بابک نوروزی
ج. سجادی
ح. سعیدی
ح. غلامی
خانم مهندس زهرا احمدی
رضا محمدی پور
س. مزیدی
سعید رضا شهریاری
سید محمد موسوی
ع. خوشبختیان (Max)
ع. رضایی
فاطمه رعیت
محمد جعفر دهقان
مرتضی عباسی
مهدی بهداری
کاظم غضنفری
پيوندها
گروه کامپيوتر 84
گروه شبانه 84
دانشگاه بیرجند
گاهي سنگ صبور
بی همگان
همه چيز در كامپيوتر
وبلاگ کامپیوتری های  85
بچه هاي مخابرات 82 بيرجند
بچه هاي كامپيوتر ورودي 81
دانشگاه بیرجند IT 84 وبلاگ فارغ التحصیلان