نوشته هايي برای بودن
رمضان ماه رحمت

رسول خدا (صلى الله عليه و آله) فرمود:

هو شهر اوله رحمة و اوسطه مغفرة و اخره عتق من النار؛

رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم.

رمضان و افزایش حسنات

 پيامبر صلى الله عليه و آله فرمودند:

شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ يُضاعِفُ اللّه‏ُ فيهِ الحَسَناتِ وَ يَمحو فيهِ السَّيِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَكَةِ؛

ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پاك مى‏كند و آن ماه بركت است.

فضيلت ماه رمضان

رسول خدا (صلى الله عليه و آله) فرمود:

ان ابواب السماء تفتح فى اول ليلة من شهر رمضان و لا تغلق الى اخر ليلة منه؛

درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 


التماس دعا از همه دوستان بویژه در شب قدر

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و هفتم تیر ۱۳۹۲ساعت 1:11  توسط فرشته رستم صولت | 

سلام
آغاز بهار و سال نو را به همه شما عزيزان تبريك ميگم.
اميدوارم سالي سرشار از بهروزي و موفقيت و سلامتي همگي پيش رو داشته باشيم.
اين غزل زيبا از حافظ رو به همه شما خوبان تقديم مي كنم.


 
 
 
+ نوشته شده در  سه شنبه سیزدهم فروردین ۱۳۹۲ساعت 0:8  توسط فرشته رستم صولت | 
 مرجان  عزیزم،

سفر بی بازگشت یارتان را به تو دوست عزیزم تسلیت میگویم

تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما

از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم

امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد

 

+ نوشته شده در  جمعه نوزدهم آبان ۱۳۹۱ساعت 1:13  توسط فرشته رستم صولت | 
 

شبی از شبها، شاگردی در حال عبادت و تضرع  وگریه و

زاری بود.

در همین حال مدتی گذشت، تا آنکه استاد خود را،  بالای سرش دید،
که با تعجب و حیرت؛  او را،  نظاره می کند !
 
استاد پرسید : برای چه این همه  ابراز ناراحتی و گریه و زاری می
کنی؟
 
شاگرد گفت : برای طلب بخشش و گذشت خداوند از گناهانم، و 
 برخورداری از لطف خداوند!
 
استاد گفت : سوالی می پرسم ، پاسخ ده؟
 
شاگرد گفت : با کمال میل؛  استاد.
 
استاد گفت : اگر مرغی را، پروش دهی ، هدف تو  از  پرورشِ آن 
 چیست؟
 
شاگرد گفت: خوب معلوم است استاد؛ برای آنکه از گوشت و تخم مرغ
آن بهره مند شوم .
 
استاد گفت: اگر آن مرغ، برایت گریه و زاری کند، آیا از تصمیم خود،
منصرف خواهی شد؟
 
شاگردگفت: خوب راستش نه...!نمی توانم هدف دیگری از پرورش آن
مرغ، برای خود، تصور کنم!
 
استاد گفت: حال اگر این مرغ ، برایت تخم طلا دهد چه؟ آیا باز هم او
را، خواهی کشت، تا از آن بهره مند گردی؟!
 
شاگرد گفت : نه هرگز استاد، مطمئنا آن تخمها، برایم مهمتر و  با
ارزش تر ، خواهند بود!
 
استاد گفت : 
 
پس تو نیز؛ برای خداوند، چنین باش!
 
همیشه تلاش کن، تا با ارزش تر از جسم ، گوشت ، پوست و
  
استخوانت؛ گردی.
 
تلاش کن تا آنقدر  برای انسانها، هستی و کائنات خداوند، مفید و با
 
ارزش شوی
 
تا  مقام و لیاقتِ  توجه، لطف و  رحمتِ  او را، بدست آوری .
 
خداوند از  تو  گریه و  زاری نمی خواهد!
 
او، از تو حرکت، رشد، تعالی، و  با ارزش شدن را می خواهد ومی
 
پذیرد
 
« نه ابرازِ ناراحتی و گریه و  زاری را.....!!!»
 
نوشته محمدرضا نعمت اللهی؛  بر اساس کپسول مسئولیت استاد کورش


 

+ نوشته شده در  شنبه هشتم مهر ۱۳۹۱ساعت 15:23  توسط فرشته رستم صولت | 
دو عيد بزرگ در يک ماه،در ماه مبارک ذي الحجه

يکي عيد رسالت
وديگري عيد ولايت
يکي مقدمه براي آن يکي...

و عيد قربان
يعني ما از خود و منيت خويش رها شويم و تمام آنچه را از او نيست و ما را از او دور مي کند به قربانگاه صدق بريم.
ميان عاشق و معشوق هيچ حايل نيست                         تو خود حجاب خودي حافظ از ميان برخيز

دوم عيد غدير خم
عيد پيمان با ولي،
آنکه جانشين خلف رسول خدا بود.خدا خطاب به پيامبرش دراين روز بزرگ فرمود:اليوم اکملت لکم دينکم
و همين بس در بزرگي نامش و جاودانگي يادش...

التماس دعا(مخصوصا در این عید  از همه سید های بزرگوار شدیدا التماس دعا داریم!)

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۰ساعت 0:44  توسط فرشته رستم صولت | 
سلام به همه دوستان و همکلاسی های عزیزم.

اینم یه عکس دیگه از جشن فارغ التحصیلی!!!!!(۷بهمن۸۶)

تکراری شده؟؟!!!!

ببخشید دیگه،آخه امشب سومین سالگرد جشن فارغ التحصیلیمونه!یادتون نبود؟؟؟؟!!!(۳سال گذشت!)

جشن فارغ التحصیلی1

امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه هفتم بهمن ۱۳۸۹ساعت 16:14  توسط فرشته رستم صولت | 
امام على علیه السلام : غدیر، روز کمال دین است.

امام صادق علیه السلام : در روز غدیر، رضایت خداوند نهفته است.

امام صادق علیه السلام : خداوند روز غدیر را براى ما اهل بیت عید قرار داد.

امام رضا علیه السلام : روز غدیر، روز اندوه شیطان است.

امام رضا علیه السلام : عید غدیر، برترین عید خداوند است.

امام خمینى رحمه الله : روز عید غدیر روزى است که پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله وظیفه حکومت را معیّن فرمود و الگوى حکومت اسلامى را تا آخر تعیین فرمود.

غدیر، روزى است که آفرینش به داشتن على بر خود بالید و با داشتن ولى، بالندگى آغاز کرد.

غدیر، نقطه تلاقى کاروان رسالت با طلایه داران امامت گرامى باد.

غدیر، باغستان ولایت علوى است که امت در ملکوت اندیشه هایش از آن پاسدارى مى کند.

عید غدیر بر همه شما دوستان مبارک باد

+ نوشته شده در  پنجشنبه چهارم آذر ۱۳۸۹ساعت 15:37  توسط فرشته رستم صولت | 

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه سیزدهم خرداد ۱۳۸۹ساعت 12:29  توسط فرشته رستم صولت | 

ای مضمون آب وآینه ،

            ای نجابت سبز،

                     ای رایحه  صبح ،

خورشید رو به تو نماز می گذارد

          ومهتاب بر بوریای ساده تو به تمنا می نشیند.

                    ای بلندای قامت سپیده !

                           ای مفهوم سبز ولایت !

                                        ای زهره !

                                                     ای زهرا!

   ای صداقت محمد

                  ای زبان علی

                            ای اسطوره مهر

 

سلام بر صورت نیلی

               سلام بر پهلوی شکسته

                      وسلام بر خسوف غمگینانه تو !

 

شهادت حضرت فاطمه (س)برتمام مسلمین تسلیت باد

 

سخنان برگزیده از حضرت زهرا (س):

در خدمت مادر باش  زیرا بهشت در زیر پای مادران است .

آن گاه در که روز قیامت برانگیخته شوم ، گناهکاران امت پیامبر اسلام را شفاعت خواهم کرد.

اگر به آنچه تو را به آن فرمان می دهیم عمل کنی واز آنچه بر حذر می داریم دوری کنی ، از شیعیان مایی والا هرگز.

از دنیای شما محبت سه چیز در دل من نهاده شد ؛ تلاوت قرآن ، نگاه به چهره پیامبر خدا وانفاق در راه خدا .

خوش رویی در هنگام روبه رو شدن با مؤمن ، بهشت را بر فرد خوش رو واجب می کند .

 

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و ششم اردیبهشت ۱۳۸۹ساعت 16:55  توسط فرشته رستم صولت | 
 

include#

void main()

}

(  ++ for(i=0; ta akhare sale 89; i    

         ;("  print(" shad tarin  rozha ra dashte bashid          

{

نوروز 89 بر همه شما دوستان مبارک باد 

 

+ نوشته شده در  یکشنبه یکم فروردین ۱۳۸۹ساعت 14:42  توسط فرشته رستم صولت | 

    حرفهای ما هنوز ناتمام             تا نگاه میکنی وقت رفتن است

    ای دریغ و حسرت همیشگی    باز هم همان حکایت همیشگی

    پیش از آن که باخبر شوی        لحظه عزیمت تو ناگزیر میشود

                        ناگهان چقدر زود دیر میشود

    سرانجام طلیعه علم برپهنه آسمان جهدتان هویدا گشت

   افق نگاهتان پرفروغ، گنجینه دانشتان گهر بار

 جشن فارغ التحصیلی

(7بهمن 86)

دومین سالگرد جشن فارغ التحصیلی مبارکباد!!!!

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه هفتم بهمن ۱۳۸۸ساعت 19:29  توسط فرشته رستم صولت | 

خداوندا !

آرزو دارم ماه خوب " رجب" را دریابیم همان که نامش برگرفته از نهری است که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین تر است . و به یقین روزه داران شکیبایت را از حلاوت و فضیلت این ماه بزرگ بهره مند خواهی کرد  و یاریشان می فرمایی که طلب آمرزش و استغفار خود را از آتش دوزخ دور و به بهشت نگاه تو نزدیک سازند پس سلام بر صاحبدلان " رجب " .

+ نوشته شده در  سه شنبه نهم تیر ۱۳۸۸ساعت 10:10  توسط فرشته رستم صولت | 

·        
  روزی دوتا قناری بر شاخه ای نشستند   تندیس قصه ها رو از بنگ و بن شکستند

   بر برگ گل نوشتند اینرا به یادگاری           عروس و داماد پیمان عشق بستند

·         با سلام

·         خبر جالبی که جدیدا به دستم رسیده:

·         یکی از همکلاسی ها( الهه خانم خیراندیش) جدیدا متاهل شدن.الهه جان من به نوبه خودم از    صمیم قلب این تاهل رو بهت تبریک میگم و برات آرزوی سعادت و خوشبختی دارم.

   پس الهه خانم اگه قرار ملاقاتمون مشهد شد، تو برو شیراز وگرنه حسابی میفتی تو خرج!!!!( از ما گفتن بود!!!)
+ نوشته شده در  شنبه بیست و دوم فروردین ۱۳۸۸ساعت 23:59  توسط فرشته رستم صولت | 
 با سلام

ديگه روزهاي هاي پاياني سال هست و بايد با سال ۸۷ و زمستان و برفش خدا حافظي كنيم

سال ۸۸ بر همه دوستان مبارك

اينم عكسايي از روزهاي برفي بيرجند(۸۶):

 


 
+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و نهم اسفند ۱۳۸۷ساعت 16:26  توسط فرشته رستم صولت | 

 

پنجم اسفند ماه روز مهندسی مبارک باد

در قديم مهندس به شخصي اطلاق مي شده  كه به علم هندسه آگاهي مي داشت. روزپنجم اسفند در تقويم‌ها روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ايراني "خواجه نصرالدين طوسي " و "روز مهندسي" اعلام شده است. هفتصد و پنجاه و چهارسال از درگذشت دانشمند بزرگ ايراني خواجه نصرالدين طوسي مي‌گذرد اما هنوز هم دستاوردهاي علمي و آراء اين دانشمند ايراني محل رجوع است. خواجه نصرالدين طوسي از بزرگترين فلاسفه و رياضي‌دانان و دانشمندان ايراني است كه پس از بزرگاني مانند "فارابي"، "ابوريحان بيروني"، "ابوعلي سينا" و "رازي " ظهور كرد و  امروز روز بزرگداشت اورا روز مهندسي نامیده‌اند.

+ نوشته شده در  یکشنبه چهارم اسفند ۱۳۸۷ساعت 23:1  توسط فرشته رستم صولت | 

  

    ماه رمضان ماه خداوند، ماه نزول قرآن و از شریف‌ترین ماه‌های سال است. در این ماه درهای آسمان و بهشت گشوده و درهای جهنم بسته می‌شود، و عبادت در یکی از شب‌های آن( شب قدر ) بهتر از عبادت هزار ماه است.
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در خطبه شعبانیه خود درباره فضیلت و عظمت ماه رمضان فرموده است: «ای بندگان خدا! ماه خدا با برکت و رحمت و آمرزش به سوی شما روی آورده است؛ ماهی که نزد خداوند بهترین ماه‌ها است؛ روزهایش بهترین روزها، شب‌هایش بهترین شب‌ها و ساعاتش بهترین ساعات است.
بر مهمانی خداوند فرا خوانده شدید و از جمله اهل کرامت قرار گرفتید. در این ماه، نفس‌های شما تسبیح، خواب شما عبادت، عمل‌هایتان مقبول و دعاهایتان مستجاب است.
پس با نیت‌ای درست و دلی پاکیزه،‌ پروردگارتان را بخوانید تا شما را برای روزه داشتن و تلاوت قرآن توفیق دهد. بدبخت کسی است که از آمرزش خدا در این ماه عظیم محروم گردد. با گرسنگی و تشنگی در این ماه، به یاد گرسنگی و تشنگی قیامت باشید.»

آن گاه پیامبر اکرم وظیفه روزه‌داران را برشمرد و از صدقه بر فقیران، احترام به سالخوردگان، ترحم به کودکان، صله ارحام، حفظ زبان و چشم و گوش از حرام، مهربانی به یتیمان و نیز عبادت و سجده های طولانی، نماز، توبه، صلوات، تلاوت قرآن و فضیلت اطعام در این ماه سخن گفت.

منابع :
مفاتیح الجنان،‌ تفسیر نمونه، ‌ج 1، ص 634؛ المیزان، ‌ج 2، ص 15

+ نوشته شده در  دوشنبه یازدهم شهریور ۱۳۸۷ساعت 15:54  توسط فرشته رستم صولت | 
 
 میلاد با سعادت امام علی(ع) مبارک

 

علی ای همای رحمت تو چه آيتی خدا را
که به ما سوا فکندی همه سايه ی هما را
دل اگر خدا شناسی همه در رخ علی بين
به علــی شناختم من به خدا قســم خدا را


دروود دوستان عزیزم ،فرخنده میلاد کعبه زاد حماسه و مهرورزی، مولود کعبه،یگانه جانشین پیامبر (ص) ، نور غدیر ، نور ولایت مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام را بر پیروان ، شیعیان و مسلمانان ایران و جهان تبریک و شاد باش عرض می کنم :
همچنین روز پدر را به تمامی پدران زحمتکش تبریک و از خداوند متعال طول عمر و سلامتی برای تمامی پدران ایران زمین را خواستارم .


علی علیه السلام و زیبائیها:
زیباترین ولادت: تنها کسی که در داخل خانه خدا بدنیا آمد، اوست.
زیباترین نام: بنا بر روایات متعدد، نام علی مشتق از نام خداست.
زیباترین معلم: علی تربیت شده دست پیامبر (ص) بود.
زیباترین سخنان: به تعبیر بسیاری از بزرگان، نهج البلاغه برادر قرآن کریم است.

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و ششم تیر ۱۳۸۷ساعت 22:2  توسط فرشته رستم صولت | 

اي بهشت قرب احمد (ص) فاطمه(س)

ليله قدر محمد (ص) فاطمه(س)

اي سه شب بي قوت واز قوت تو سير

هم يتيم و هم فقير و هم اسير

وحي بي ايثار تو كامل نشد

هل اتي بي نان تو نازل نشد

مدح تو كي با سخن كامل شود

وحي بايد بر قلم نازل شود

اي كه در تصوير انسان زيستي

 كيستي تو كيستي تو كيستي

از شب ميلاد تاآخر نفس

 مصطفي (ص)يك دست را بوسيد و بس

آن هم اي دست خدا دست تو بود

اي برآن لبها و دست تو درود

عقل كل از كل هستي شد جدا

تا چهل شب كرد خلوت با خدا

 اين چهل شب در  سرش شور تو بود

 بهر استقبال از نور تو بود

اي كه از سر تا به پا پيغمبري

بلكه هم پيغمبري هم حيدري

تو رسول الله (ص) شويت بوالحسن (ع)

هر سه يك جانيد با هم در سه تن

بس تويي اي عرش حق را قا ئمه

هم محمد (ص) هم علي (ع) هم فاطمه (س)

بايد اينجا لب فرو بست از بيان

روز محشر قدر تو گردد عيان

صحنه محشر همه پا بست توست

اختيار نار و جنت دست توست

مهر تو روز قيامت هست ماست

ريشه هاي چادرت در دست ماست

روز محشر كار ما با فاطمه (س) است

نقش پيشاني ما يا فاطمه (س) است

از كرامت بر جبين ما همه

ثبت كن هذا محب الفاطمه (س)

 

میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا بر شما دوستان مبارک باد.

+ نوشته شده در  سه شنبه چهارم تیر ۱۳۸۷ساعت 2:30  توسط فرشته رستم صولت | 

به  ستارگان خیره شو،                 همه جا زیبایی را نظاره کن،

از ته دل بخند،                           شادی بیافرین،

لحظات خوش را یاد کن،               بخشنده باش،

اعتماد کن،      ؟                   گذشت داشته باش،

شتاب نکن،                              کسی را به درونت راه ده،

هر چند گاه مهربان باش،  ؟        امید داشته باش،

رشد کن،                                 سخت بکوش،

عاقل باش،                              سعی کن درک کنی،

هرگاه نیاز داشتی گریه کن،          به زندگی اعتماد کن،    ؟

برخداتوکل کن،                        از شگفتی لذت ببر،

دوستی را خشنود کن،                 خودت را باور کن

آزادانه  بیندیش،                        بردباری پیشه کن،

همیشه لبخند بزن،                     لحظه های خاص را دریاب،

دوستان تازه ای پیدا کن،              دوستان قدیمی را یاد کن،

از اعماق قلبت احساس کن،          نگرانی را کنار بگذار،

مشکلات را فراموش کن،             دشمنی را عفو کن،

به عهدی وفا کن،                       دل به دریا بزن،

طلوع آفتابی را تماشا کن                               به زمزمه باران گوش کن

به دنبال رنگین کمانها باش،          نعمت های خدا را شاکر باش،

اندیشه های نیک را طالب باش، 

به آنانی که دوست داری بگو که دوستشان داری،   

کار تازه ای را شروع کن،برای رسیدن به آن تلاش کن. 

چند گل داوودی بچین ،در زیباییشان به دیگران سهیم شو.

 

اگه ممکنه در مورد اونهایی که علامت سوال دارن، نظر بدید.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و پنجم خرداد ۱۳۸۷ساعت 2:11  توسط فرشته رستم صولت | 

شاید بنا بر دلایلی مایل باشید از مدت زمان دقیقی كه سیستم شما روشن بوده است مطلع شوید. برای این منظور در ویندوز

XP راه حل بسیار ساده‌ای وجود دارد كه در اینجا به شرح آن می‌پردازیم. همچنین توسط این ترفند می‌توانید به اطلاعات زیر نیز

دسترسی پیدا كنید :

• نام، نسخه، سازنده و نوع تنظیمات سیستم عامل

• تاریخ دقیق زمان نصب سیستم عامل

• مدت زمان روشن بودن سیستم

• مشخصات CPU

• اطلاعات مربوط به حافظه سیستم و …

 بدین منظور كافی است :

1. از منوی Start گزینه ی Run را انتخاب كنید.

2. سپس دستور cmd را تایپ كنید تا محیط مربوط به داس نمایان شود.

3. دستور systeminfo را تایپ كنید و Enter را بزنید.

مدت زمان روشن بودن کامپیوتر در مقابل عبارت "System Up Time " نشان داده شده است.

منبع: شاهوار دات نت

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه نهم خرداد ۱۳۸۷ساعت 15:20  توسط فرشته رستم صولت | 

 دو روز مانده به پایان جهان ،تازه فهمید که هیچ زندگی نکرده است.تقویمش پرشده بود و تنها دو روز ، خط نخورده باقی بود.پریشان شد و آشفته و عصبانی نزد خدا رفت تا روزهای بیشتری از خدا بگیرد.

داد زد و رنجیده اعتراض کرد،خدا سکوت کرد . فریاد کشید و جار و جنجال راه انداخت،خدا سکوت کرد.آسمان و زمین را به هم ریخت، خدا سکوت کرد .به پروپای فرشتگان وانسان پیچید، خدا سکوت کرد .کفر گفت و سجاده دور انداخت، خدا سکوت کرد .لحظه ای دلش گرفت و گریست و به سجاده افتاد،آنگاه خدا سکوتش را شکست و گفت :آن یک روز دیگر هم رفت ،تمام روز را به فریاد و اعتراض از دست دادی؛ تنها یک روز دیگر باقی است،بیا و لااقل این یک روز را زندگی کن.لابلای هق هقش گفت:اما خدایا با یک روز؟ با یک روز چه کار می توان کرد؟خدا گفت:آن کس که لذت یک روز زیستن را تجربه کند،گویی که هزار سال زیسته است و آنکه امروزش را درنمی یابد،هزار سال هم به کارش نمی آید.

و آنگاه سهم یک روز زندگی را در دستانش ریخت و گفت:حالا برو و زندگی کن.او مات و مبهوت به زندگی نگاه کرد که در گوی دستانش می درخشید.اما می ترسید حرکت کند، می ترسید راه برود، می ترسید زندگی از لای دستانش بریزد! قدری ایستاد،بعد با خودش گفت:وقتی فردایی ندارم، نگه داشتن این یک روز چه فایده ای دارد؟بگذار این یک مشت زندگی را مصرف کنم؛آن وقت شروع به دویدن کرد،زندگی را به سر و رویش پاشید،زندگی را نوشید،زندگی را بویید و چنان به وجد آمد که دید می تواند تا ته دنیا بدود،می تواند بال بزند،می تواند...او در آن یک روز،آسمان خراشی بنا نکرد ،زمینی را مالک نشد،مقامی را به دست نیاورد اما،اما در همان یک روز،دست بر پوست درخت کشید،روی چمن خوابید،کفش دوزکی را تماشا کرد،سرش را بالا گرفت و ابرها را دید و به آنها که او را نمی شناختند سلام کرد و برای آنها که او را دوست نداشتند،از ته دل دعا کرد.او در همان یک روزآشتی کرد و خندید،سبک شد و لذت برد،سرشار شد و بخشید و عاشق شد،و عبور کرد و تمام شد؛او در همان یک روز زندگی کرد.

اما فرشته ها در تقویم خدا نوشتند،امروز او درگذشت،کسی که هزار سال زیسته بود...

 

+ نوشته شده در  یکشنبه پنجم خرداد ۱۳۸۷ساعت 15:52  توسط فرشته رستم صولت | 
 

 


در آخرين روزهاي پاياني سال 2007 ميلادي، خبرهاي بزرگي از آزمايشگاه‌هاي شركت‌ها به بيرون درز مي‌كند. براي نمونه خبري كه در چندين سايت خبري معتبر نقل شده است، مربوط به هاردديسك آنلاين گوگل است.

طبق اين خبر گوگل طي چند ماه آينده بزرگ‌ترين هاردديسك جهان را به صورت آنلاين روي اينترنت عرضه خواهد كرد. كاربران مي‌توانند از اين هاردديسك مانند ديگر سرويس‌هاي اين شركت استفاده كنند و اطلاعات خود را روي آن ذخيره و نگهداري نمايند.

در اين صورت اين هاردديسك به بزرگ‌ترين مخزن فايل‌هاي موسيقي، فيلم و ويديو تبديل خواهد شد. كاربران مي‌توانند به صورت رايگان در حدود پنجاه گيگابايت فضا روي اين هاردديسك در اختيار بگيرند. در صورت صحت اين خبر، بي‌شك اين سرويس يكي از بزرگ‌ترين اتفاقات حوزه وب در سال 2008 خواهد بود كه تأثيرات شگرفي نيز براي كاربران و شركت‌هاي بزرگ سرويس‌دهنده به همراه خواهد داشت.

منبع:سرويس خبر نشريه عصر شبکه
سه شنبه 18 دي 1386

+ نوشته شده در  جمعه ششم اردیبهشت ۱۳۸۷ساعت 17:34  توسط فرشته رستم صولت | 
 

صفحه نخست
پست الکترونیک
آرشیو
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
گفت ، و چقدر زود دير مي شود ، مي گويم دل ها زمان نمي شناسند و تاريخ نمي دانند . دل ها مدرسه نرفته اند تا كلاس تاريخ را چشيده باشند . دل ها هر جا كه باشند مي تپند ، در خاطر دوستان ، در مهر همراهان .
شايد بار ديگر كوه ، بنددره ، چهار ده ، نارمنج ، ....

نوشته هاي پيشين
تیر ۱۳۹۹
شهریور ۱۳۹۸
تیر ۱۳۹۳
فروردین ۱۳۹۳
مهر ۱۳۹۲
شهریور ۱۳۹۲
مرداد ۱۳۹۲
تیر ۱۳۹۲
فروردین ۱۳۹۲
آذر ۱۳۹۱
آبان ۱۳۹۱
مهر ۱۳۹۱
مرداد ۱۳۹۱
تیر ۱۳۹۱
اردیبهشت ۱۳۹۱
اسفند ۱۳۹۰
بهمن ۱۳۹۰
آبان ۱۳۹۰
مهر ۱۳۹۰
شهریور ۱۳۹۰
مرداد ۱۳۹۰
تیر ۱۳۹۰
خرداد ۱۳۹۰
اردیبهشت ۱۳۹۰
فروردین ۱۳۹۰
اسفند ۱۳۸۹
بهمن ۱۳۸۹
دی ۱۳۸۹
آذر ۱۳۸۹
مهر ۱۳۸۹
مرداد ۱۳۸۹
تیر ۱۳۸۹
خرداد ۱۳۸۹
اردیبهشت ۱۳۸۹
فروردین ۱۳۸۹
اسفند ۱۳۸۸
آرشيو
آرشيو موضوعي
کار و اشتغال
کامییوتر و IT
عمومی
خاطرات
محیط زیست
شعر و ادبیات
شخصیت ها
سربازی
جستجو در وبلاگ

جستجوي بلاگ توسط گوگل

پيوندهاي روزانه
سفرنامه مشهد
مقاله ي برنامه نويسي usb
یک درایور ساده برای ویندوز
مثال هایی از کتاب کرک
اسمبلي مخصوص ويندوز XP
آرشيو پيوندهاي روزانه
نويسندگان
والح
سید محمد عابدینی
عفت دروگر
فرشته رستم صولت
مریم عسکری
ابراهیم حسین خانی
الهام زارعی
الهه جباری نیا
بابک نوروزی
ج. سجادی
ح. سعیدی
ح. غلامی
خانم مهندس زهرا احمدی
رضا محمدی پور
س. مزیدی
سعید رضا شهریاری
سید محمد موسوی
ع. خوشبختیان (Max)
ع. رضایی
فاطمه رعیت
محمد جعفر دهقان
مرتضی عباسی
مهدی بهداری
کاظم غضنفری
پيوندها
گروه کامپيوتر 84
گروه شبانه 84
دانشگاه بیرجند
گاهي سنگ صبور
بی همگان
همه چيز در كامپيوتر
وبلاگ کامپیوتری های  85
بچه هاي مخابرات 82 بيرجند
بچه هاي كامپيوتر ورودي 81
دانشگاه بیرجند IT 84 وبلاگ فارغ التحصیلان