![]() |
![]() |
|
| نوشته هايي برای بودن |
|
دوستان عزیز سلام
اعیاد گذشته و پیش رو انشالله که مبارک باشه خبری نیست توی این وبلاگ؟! دوستان تمایل ندارن از خواب زمستونی بیدار بشن؟ خیلی وقته بهار اومده ها! ظاهراً بیکارتر از من فقط خودمم، ولی خوب به بهونه این وبلاگم که شده یادی از دوستان گذشته میکنم. خیالی نیست که دوستان فراموشکارند!!! هرجا هستید سالم و خوشحال و در پناه حق باشید |
|
+ نوشته شده در
پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۹۱ساعت 21:40 توسط س. مزیدی |
|
|
صفحه نخست پست الکترونیک آرشیو عناوین مطالب وبلاگ |
| درباره وبلاگ |
گفت ، و چقدر زود دير مي شود ، مي گويم دل ها زمان نمي شناسند و تاريخ نمي دانند . دل ها مدرسه نرفته اند تا كلاس تاريخ را چشيده باشند . دل ها هر جا كه باشند مي تپند ، در خاطر دوستان ، در مهر همراهان .
شايد بار ديگر كوه ، بنددره ، چهار ده ، نارمنج ، .... |
| آرشيو موضوعي |
|
کار و اشتغال کامییوتر و IT عمومی خاطرات محیط زیست شعر و ادبیات شخصیت ها سربازی |
| جستجو در وبلاگ | ||
|
||
| پيوندهاي روزانه |
|
سفرنامه مشهد مقاله ي برنامه نويسي usb یک درایور ساده برای ویندوز مثال هایی از کتاب کرک اسمبلي مخصوص ويندوز XP آرشيو پيوندهاي روزانه |