![]() |
![]() |
|
| نوشته هايي برای بودن |
|
سلام به همه دوستان و همکلاسی های عزیزم.
اینم یه عکس دیگه از جشن فارغ التحصیلی!!!!!(۷بهمن۸۶) تکراری شده؟؟!!!! ببخشید دیگه،آخه امشب سومین سالگرد جشن فارغ التحصیلیمونه!یادتون نبود؟؟؟؟!!!(۳سال گذشت!)
امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشید. |
|
+ نوشته شده در
پنجشنبه هفتم بهمن ۱۳۸۹ساعت 16:14 توسط فرشته رستم صولت |
|
|
صفحه نخست پست الکترونیک آرشیو عناوین مطالب وبلاگ |
| درباره وبلاگ |
گفت ، و چقدر زود دير مي شود ، مي گويم دل ها زمان نمي شناسند و تاريخ نمي دانند . دل ها مدرسه نرفته اند تا كلاس تاريخ را چشيده باشند . دل ها هر جا كه باشند مي تپند ، در خاطر دوستان ، در مهر همراهان .
شايد بار ديگر كوه ، بنددره ، چهار ده ، نارمنج ، .... |
| آرشيو موضوعي |
|
کار و اشتغال کامییوتر و IT عمومی خاطرات محیط زیست شعر و ادبیات شخصیت ها سربازی |
| جستجو در وبلاگ | ||
|
||
| پيوندهاي روزانه |
|
سفرنامه مشهد مقاله ي برنامه نويسي usb یک درایور ساده برای ویندوز مثال هایی از کتاب کرک اسمبلي مخصوص ويندوز XP آرشيو پيوندهاي روزانه |